dilluns, 11 de març del 2013

marçal font espí ven llibres de segona mà i regala poesia






"Em dic Marçal Font i Espí i faig que escric. Dic, com tothom qui escriu, que la vocació em ve de temps enllà, de quan la mare em recitava León Felipe amb veu amniótica i el pare m'ensenyava a respectar llibre i literatura. Sóc empelt d'un llegendari familliar farcit de gents humils, treballadors de base de Badalona, més menestrals que ministrils però entregats en cos i ànima a les lletres, l'art, el circ, la música i la història sempre que podien canviar feina per esbarjo feiner. 

Crec fermament que la bellesa i l'ètica de lògica sensible que se'n dervia són l'única pedra angular vàlida de qualsevol rumb civilitzant en tota societat. El fet que vagi creant i recitant poesia pel món té un sol motiu de caràcter ritualesc: entregar a la divinitat un ex-vot de factura basta en agraïment i penitència per la bellesa rebuda. I crec que la divinitat és sorda i cega i que s'amaga al cor dels homes: el lloc més inabastable pels homes. 


Pel camí m'han publicat poemes i articles, mira que bé, he guanyat premis i m'han dit guapo sense ser-ho, campió d'Espanya de Poetry Slam el 2011 i semifinalista mundial l'any següent, òndia sembla gros això però no ho és tant, llibres, treball amb manuscrits medievals, traducions, premsa, ràdio, lectura i tele i més premis i aplaudiments i la caiguda no es fa tant dura en aquest salt al buit que m'és sempre recitar en públic pel públic. 


I s'hi haig d'escriure una bio per presentar-me, tota medalleta curricular que us expliqui no té cap importància sense tot això que us confeso." 



»No us perdeu el recital del Marçal Font Espí al FLoM! el vespre del dissabte 23 de març, durant l'espai de paraula recitada.

»Entrades a la venda a LiterantaDrac MàgicJarana Club, Bar Tres Bandas i altres llocs xaxis encara per confirmar.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada